Czarniecka Góra oczarowała
Wyrusz z nami do Czarnieckiej Góry to już jedenasta inicjatywa Klubu Turystyki Aktywnej Pasat premiowana do odznaki klubowej. Czytaj dalej
Skarżyskie Topienie Marzanny w promieniach słońca
Dwudziesta druga edycja Rajdu Wiosennego w Skarżysku-Kam. przebiegła z dobrymi humorami i przy bardzo dobrej pogodzie. Czytaj dalej
Informacja o zmianie w wykazie imprez
Informacja o zmianie w wykazie imprez programowych O/PTTK w Końskich i Superpiechurze Świętokrzyskim 2024 Czytaj dalej
Szkolenie dla przewodników w Świetokrzyskim...
W dniu 3 marca Dyrekcja Świetokrzyskiego Parku Narodowego... Czytaj dalej
Rajd Bab ze znakomitą frekwencją
Tegoroczny Rajd Bab nie zachwycił słońcem, ale wiosenną pogodą już tak! Tradycyjnie, jak od blisko pół wieku, na trasie rozegrano kilka konkurencji sprawnościowych, Czytaj dalej

Odznaki GSŚ należą do nas

16-10-2019 20:32

To było piękne, jesienne podsumowanie wędrówek po Głównym Szlaku Świętokrzyskim im. Edmunda Massalskiego.

W dniu 12 października 2019 r. wyjechaliśmy na VI Wędrówkę Świętokrzyską, podczas której pokonaliśmy ostatni odcinek czerwonego szlaku turystycznego z Paprocic do Gołoszyc. Wycieczkę poprowadziła Magdalena Weber, a odbyła się ona pod czujnym okiem przedstawicieli z Kielc: Zbigniewa Borowca i Doroty Szarek. Zbyszek przyjechał specjalnie do nas celem weryfikacji naszych książeczek GOT i potwierdzenia przyznania odznak Głównego Szlaku Świętokrzyskiego w stopniu srebrnym i/lub złotym. Wspaniale, że w wędrówce towarzyszyli nam także turyści z Kielc, Skarżyska-Kam i Białaczowa.

Na trasę wyruszyliśmy punktualnie o godz. 10.00, po wykonaniu wspólnej fotografii przy kaplicy pw. św. Brata Alberta w Paprocicach. Pogoda wyśmienicie sprzyjała wędrowaniu :) piękne, jesienne słońce, przebarwiające się na złoty kolor liście, wprawiły nas w doskonały nastrój. Dość śliskie podłoże przysporzyło niektórym kilka wywrotek, ale na szczęście obyło się bez kontuzji :) Wzniesienie Góry Jeleniowskiej pokonaliśmy gładko, potem przypomnieliśmy sobie, jak wygląda gołoborze na Szczytniaku, skąd po krótkim odpoczynku i wykonaniu wspólnej fotografii zeszliśmy do Przełęczy Witosławskiej. Ostatnie kilometry minęły nam szybko, po zejściu z Truskolaski dosłownie za chwilę znaleźliśmy się przy głazie z tablicą informacyjną szlaku i ... początkową czy też końcową kropką.

Po wykonaniu wspólnej fotografii przejechaliśmy do Bobrzy, gdzie czekała na nas już Lucyna Milczuszek - prezes Klubu Turystyki Aktywnej PTTK PASAT w Końskich oraz Piotr Garecki - przedstawiciel Zarządu Oddziału Świętokrzyskiego PTTK w Kielcach. Po posileniu się przy ognisku, posmakowaliśmy jeszcze pysznego ciasta od Pani Krystyny :) i... przyszedł czas na wręczenie odznak :)

Stopień srebrny odznaki zdobyły: Jolanta Weber i Lidia Sztandera.
Stopień złoty zaś: Ireneusz Biskupski, Zbigniew Gontek, Katarzyna Janiszewska, Jan Kowalski, Mirosław Pękala, Krzysztof Smyk, Stanisław Świadek, Anna Tkaczyk, Magdalena Weber, Krzysztof Wiatr, Sylwia Zielińska, Dominika Zielińska, Jolanta i Andrzej Pieńkowscy, Ada Dębowska oraz Wojciech Pasek.

Gratulujemy wszystkim zdobywcom!

Poniżej galeria zdjęć dzięki uprzejmości Ani i Zbyszka :)

Ostatnio dodane zdjęcia

CookiesAccept

UWAGA! Ta strona używa plików cookie i podobnych technologii.

Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, wyrażasz na to zgodę. Więcej informacji w Polityce Prywatności pod adresem http://pttkkonskie.pl/polityka-prywatnosci